Doğuramıyorum Doğuramıyorum derken 39+2 de normal kesili ve dikişli doğum yaptım. Hamileliğim çok rahat sıkıntısız bi şekilde geçti. Hep hareket halindeydim. Cuma gecesi 2.30da aniden karın ağrısı adet ağrısı gbi bi ağrıyla uyandım lavaboya gittim ve suyum geldi ama benim suyum böyle bi anda gelmedi ara ara geldi ama yinede durduğun yerde işiyomuşsun hissi gibiydi 😀 onun arkasından nişanım geldi sonrasında hemen duşa girdim belime sıcak su tuttum temizliğimi yaptım eşimi uyandırdım ve hastaneye gittik orda açılmama bakıldı açıklık yoktu hastanede kalabilirsin dedi ebe ama bn eve gitmeyi tercih ettim ve sonrasında evde sürekli yürüdüm zaten o doğum sancısı isteseniz de oturtmuyo yatırtmıyo sancı girdikçe yürüdüm ve sümmesebile yesserah çektim sürekli dualar okudum daha sonra sabah 8de tekrar hastaneye gittik ama artık ıkınmalar falan arttı kaka yapıcakmışım hissi vardı sonrasında bilgilerimi falan verdim hala ayaktayım bu arada 😁 sonra yatırdılar doktorum geldi ve doğum hemen başladı ve 8.30da kızım doğdu o an çektiğim tüm acılar bitti daha sonrasında doktor dikişlerimi attı malesef ıkınmalarda yarıda kestiğim için dikişim fazlaydı. Bi gün hastanede kaldık ertesi gün çıkışımız yapıldı ama sütüm az geldi ve bebeğim yeterince doymadığı için malesef hastanede yattı bnde onu emzirmeye gittim geldim hep ama artık çok şükür iyi sancı çekerken de hepinize dua ettim Allah hepinize kolaylıklar versin sağlıkla alın kucağınıza bebişlerinizi yanınıza mutlaka depend alın çok rahat bişey bn bi kaç gün hep depend kullandım. Sizlerde benim kızıma dua edin sorularınız varsa sorabilirsiniz karışık yada uzun olduysa affola 😀