Zilifmom Esraizzet o haftada ben 3 yada 4 kılo almıstım ama bebegın agırlıgı gayet iyiydi alma kılo bosver bebek beslenıyorsa sıkıntı yok
Defneninannesi19 Esraizzet ilk hamileliğim de son aya kadar 2 kilo aldım son ay alırsınız belki toplamda 6 kilo alıp doğuma girdim yapı bence fazla takmayın önemli olan bebeğin kilosu hatta en önemlisi o bence
Rotinda17 Esraizzet nee O hafta da kilo almadinmi 😮 MASALLLAHH darisi benim basima Bu arada bebegin kilosu kac Senin icinde bi sorun olmazssa ?
Esraizzet Asude967 bebek te bi sıkıntı yok ama kendim hiç almadım 1 kilo da vermişim burda kilo alan arkadaşlar nasıl alıyorlar bilmiyom ama takıntı da yapmıyor değilim beslenme me de dikkat ediyom ama olmuyor
Esraizzet Zilifmom Öyle canim önemli olan bebeğin kilo alması bklm doktora gidecem pazartesi Insallahhh bebeğim aliyodur 🙏çok merak ediyom
Zilifmom Esraizzet bende zayıfım her gören biton laf ederdı kılo alamıyosn dıye doktora bir gıttımkı bır ay içinde ben 200 gr bebek ise 800 gram almıstı o yuzden takma sende
Defneninannesi19 Esraizzet kesinlikle dert etmeyin yapısal tamamen ikinci kez hamileyim bu sefer de kilo vererek başladım ve mide bulantım falan yok normal besleniyorum.
Esraizzet Defneninannesi19 bende aynıyım beslenmem falan normal bi sıkıntım yok bi kilo takintim oluyodu artık oda olmayacak insallhhh
Esraizzet Zilifmom aynen bende takmiycam bundan sonra ne diyen desin Bide yarın senin çocuk küçücük bisey olur derler .doktor gibi bide teşhis koyuyorlar
Esraizzet Rotinda17 yok almadım gerçekten bebek için pazartesi randevum var canım bayadır gitmiyom doktora öğreneyim soylerim tabi
Rotinda17 Esraizzet ay cokca amin kilolu hamile kalinca insan kilo almayanlara ozeniyo yanlis anlama Allah saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip etsin 🤗
Esraizzet Rotinda17 😊yok canım neden yanlış anlayim bende kilo alan arkadaşları goruyom burdan ona acizleniyom ben niye almam ki diye önemli olan bizim kilo alıp almamız değil önemli olan bebislerimiz hepsi gelip geçer sağlıkla miniklerimizi bi alalım kucagimiza da 🙏😊😊
Merveserens 28 haftayız hamile kaldıktan sonra 5 kilo verdim 3 kilo aldım :) bebeğimin kilosu yerinde boyu normalden uzunmuş herşey güzel gidiyor bence de takma :)