Tlhm Pinogram22 Pinogram22 6 mart göstermyr uygulama Alalh izn verirse yüzde doksan erkek dendi banada sanırım erkek senesi 💙
Asenadgdvrn80 Sukrnnnnnn ben şuan 12+1 im doğum 25 marta geliyor ama ben Martin başında doğum yaparım gibi normal çünkü kizim 37+4 de oldu normal oldu buda 37 de olursa 25 şubata geliyor ama hyrlisi 😊