Edtu94- Kızlar malum korona var . Birşey merak ediyorum normal doğuma ya da sezaryen e eş de görebiliyor mu yanımızda? Acaba
Mervelsmet Edtu94- benim gittiğin hastane de almıyoruz dediler ama 33 haftaligiz bakalım belki alırlar ben normal olursa istemiyorum eşimi ama sezeryan da istiyorum
sanem68 Edtu94- ben fransadayım buradada almıyorlar artık ziyaretçide yasak eşim sadece günde bir kere gelebilirmiş çocuklarımda gelemicek 😏
Defdef22 Edtu94- bu zamanı bilmiyorum ben doğum yaptığımda virüs yoktu sezeryana almıyoruz demişlerdi normal olursa girebilir demişlerdi ama sezeryan oldum oyüzden giremedi
Mucize1997 elcinsadem neden destek olmasini istemiyorsunuz yaninizda . Ben sahsen isterim yanimda olsun. Dogum sonucta saatlerce surebiliyor yanliz gecirmek tuaf
Edtu94- elcinsadem evet sezaryen biraz düşünülebilir 😂 ama orayı örtü ile kapatiyorlar o başucunda bekler diye düşündüm. Görsün yaa 😊😂😂❤
elcinsadem Mucize1997 ben sezaryen olucam eşim dayanamaz sonra doktorlar bebekle beni Bırakıp onunla ilgilenmek zorunda kalır 😂 Bence hiç o toplata girmeye gerek yok. 🙃
Selinbugra Edtu94- hastaneden hastaneye değişir ben corona çıkmadan doğum yaptığımda bile eşleri almıyorlardı doğuma
Mucize1997 elcinsadem ay sezeryanda gerek yok bencede haha kim olsa dayanamaz. Allah yardimciniz olsun 😊 saglikla kucaginza alin