Senacndmr fl den hesaplanabilir diyorlar ama canım. 7 yle carpiyormussun falan. Orda da bebeğin haftası yazıyor sadece. Hesaplayamiyorum hâliyle. Ama ben şuana kadar hiç öğrenemedim boyunu hiçbir zaman söylemedi doktorum. Birde diğerleri hafta olarak benden ileride ona rağmen doktor boyunu söylüyor diyorlar. O yüzden kafam çok karıştı.