Gamzes54 Merhaba Arkadaşlar, seker yüklemesi yaptırdınız mi acaba siz ? Yapilmasi gerekiyor mu yapılmasa sıkıntı olur mu ?
Yehb38_ Gamzes54 ben dün yaptırdım cnm yaptırmak en güzeli sonradan sıkıntı çıkmasından çok daha iyi yaptırmak bence
Naren1 Gamzes54 yaptırılması gerek anne ve özellikle bebek sağlıgı için 28. Haftamda yapılmıştı şekeri. Çıktı diyet yapıyorum
Aloneanqel Gamzes54 bu konuda durum yazan bir çok kişi oldu burda. Sayfalarca anlatmıştım şeker yüklemesinin faydasını. Tabi ki yaptırmalısınız. Sizin ve bebeğinizin sağlığı için