Oğlum 35 haftalık ama 5 haftalık gerilik ile 30 hafta doğumlu dünyaya geldi 12 gündür küvezde bugun beslenmesini kusmuş bağırsaklarında nek oluşmuş doktor beslenmesini kestim 3 gün sonra durumuna göre bakıcam toparlarsa beslemeye devam edicez dedi başına böyle bişey gelip toparlayan var mı çok üzgünüm çok toparlar mi toparlamaz mi. Allahim onu bana sağ salim bağışlasın inşallah