Keriminmutluannesi Selam kızlar geceden beri her saat başı belime sancı girip çıkıyo şimdide adet olmuşjm gibi ağrıyor, 36 haftalığız biz çok korkuyorum doğum belirtisi ola bilirmi? doktorum burda değil ağrı artarsa başka doltora görünücem
EmineGneDemir Keriminmutluannesi olabilir canım benim de belime ve kasığıma ara ara sancılar giriyordu nstde sancı çıkmıştı daha erken diye ilaç aldım ihmal etme bence açılman falan olur belki