Omerve19 Kubos_36 ben de dun yaptirdim. Ama saglik ocagi yapmiyor ben saglik ocagindaki ebe hemsiremi aradik biz yapamiyoruz dediler ben acilde yaptirdim ozel hastanede. Acillerde yapiyorlarmis oyle soylediler
Duyguunazz Yaparlar canim doktorun reçete etsin eczaneden al.biraz zor bulunuyor biz bir kac eczane gezmistik.sonra kalcadan vuruldum hastanenin acilinde . Saglik ocagida vurur.
Omerve19 Kubos_36 normalde devlet karsiliyor ama 80 lirasini karşılamıyormuş ben 80 lira fiyat farkı odedim sadece eczaneden alirken. Bir de haftaniz gecmeden acele edim cunku ilac her yerde olmuyor belirli tek bir eczanede oluyor ve ertesi gun ancak geliyor
hulya1406 Kubos_36 doktorunuz mor reçete yazıyor eczaneden almayın sakın ecza deposundan o raporla ücretsiz alabilirsiniz.Özel hastanelerde 5tl gibi enjeksiyon ücreti alıp iğneyi yapıyorlar.Bende yaptırdım iğne için hiç ücret ödemedim.
Sukran_ygnc Bi ben kazıklandım herhalde 😂 özelde 350 tl ye yaptırdım sağlık ocagı yapamıyoruz demişti