Mrb güzel anne adaylari😊size bir sorum olcak bugün 15 hafta 1 günlük olarak kontrole gittim.cok şükür herşey yolunda ama cinsiyeti doktorum net söylemedi bı ara bacaklarını açmıyor dedi sonra baktı bı şişlik vardı yuzde80 erkek dedi. Acaba böyle yuzdeyle söyleyip sonra cinsiyeti farklı çıkan oldu mu bilgi verir misiniz 😊😊