SweetDream idrar kültürü için sadece idrar tahlili alınıyor , laboratuvar da bakılıyor bu kadar. Lökositin bebeğe zararı varmış evet erken Doğum , düşük vs gibi. Ben de çok dikkat etmeye çalışıyorum. Akıntım oldukça mutlu oluyorum çözünüyor akıyor içimde kalmıyor iltihap diye ve idrarın gelince tutma o da artırıyor lökosit i. Zaman ın oldukça sağlık ocağında her ay kendini görmek adına idrar kan tahlili yaptır benden sana tavsiye. Benim ilk kaçtı tam hatırlamıyorum ama çok yüksekti. En son 11 e düşmüştü. Bu hafta tekrar verdim bakalım ne çıkacak , doktoruma giderken sonucu sağlık ocağından alıp doktora da göstereceğim 🤗