Merhaba ikiz annişleri🌸 25+4 günlüğüz çıtır çerezlerimle🐣🐣 20.haftamda detaylıya gittiğimde perinatolog rahim ağzı kısalığımı 29 mm ölçtü ve tedbir amaçlı progestan verdi. Sonrasında kendi doktoruma da gittiğimde O 32 mm ölçtü ve bence bi riskin yok ama tedbir amaçlı vermiştir, kısalmayı engelleriz doğuma kadar kullan dedi. Dün de gittiğimde yine aynı ölçtü bi risk yok ama sanki her an açılacakmış gibi dedi ve pruloton iğne verdi erken doğumu önlemek için. Her hafta iğne vurulacakmışım sanırım. İkiz annelerde başına gelen var mı? Gerçekten etkili midir? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle?🌸