Oznurylmzr Merhabalar, Maslak, Kağıthane, Şişli, Beşiktaş civarında doktor yada hastane önerebilir misiniz?
tugbaayilmazz Oznurylmzr bende burda durayım bakalım hangi hastaneleri önerecekler. Daha günce Gültepe Avicenna da Cem beye gittim doktorumdan memnunum ama hastane pek iyi değil doğumhaneleri alt katta havasız bunaltıcı
Temmuz7 Oznurylmzr maslak Acıbadem canım doktorum Selin Özaltına gidiyorum beni o kadar iyi hissettiriyor ki her görüşmemizde kocaman gülümseyerek ayrılıyorum yanından
FatmaNur51 tugbaayilmazz Kesinlikle kadın doğum doktorları çok iyi hastane sıkıntı biraz ben de bugün gittim oraya
tugbaayilmazz FatmaNur51 bende pazar günü gidicem bakalım 🙏🏻 Doktorlar iyi olduğu için mecbur orayı tercih edicem yine