Elfynsmr kıyafet almayı düşünmüyorum happy kidse baktım geçenlerde keşke almasaydık dediğiniz şeyler varmı diye bir posttu orda herşeyi planladım hamileyiz diye sabırsızız herşeyi almak istiyoruz ama inanki çok gereksiz şeyler oluyo bence yani kendi şahsi fikrimce önemli temel ihtiyaçları almak sonrasında ihtiyacım olursa bişeyler almak istiyorum kimisi keşke büyüyen beşik değilde anne yanı alsaydım kimisi göğüs kremi yeerine kapak alsaydım kısa kollu zıbın yerine uzun kollu alsaydım vs. Ben temeli alıp sonradn almayı düşünüyorum 🤷🏼♀️