Kizlar ben Bursa Gemlik devlet hastanesine gidiyorum daha once yazdigim postlar olmustu ozelden devlete gectim bi enfeksiyon yasayip gecmek zorunda kaldim enfeksiyonum hala devam ediyor ve devlet ozelden guzel ilgileniyor benimle 🤦 Konuya doneyim simdi 32. Haftaya dogru gidiyoruz merak ettigim su bu hastanede kadin dogum servisindeki odalar kac kisilik ? 2 bile olsa pandemi var yanimdaki yataga baska hasta koyarlar mi acaba ? Refakatci durumlari nasil kabul ediliyor mu ki ? Bu hastanede dogum yapan veya yapmis tanidigi falan olan varsa bildiklerinizi anlatabilir misiniz 😊