Halide_zehra Herkese selam 👋 Bugün kontrolüm vardı plasentanın rahim ağzına yerleştiğini öğrendim 14.haftalık hamileyim. Böyle olup da doğum yapan var mı tercrübelerinizi merak ediyorum.
fndk_06 Halide_zehra plasenta rahim ağzında olursa normal doğum olmuyor malesef arkadaşım 2 defa yaşadı bunu her ıkiside sezeryan oldu ama belki düzelme ihtimali vardır doktorunuz birsey demedi mi
Assye Halide_zehra şuan benımde plasantanın bir ucu rahim ağzına yerleşmis ama zamanlar yukarı cıkabilir dedi doktor eğer çıkmazsa normal doğum zor canım, yani direk sezeryan çünkü kanama riski cok kanama durdulamayabilit Allah korusun
Halide_zehra fndk_06 yukarı çıkabilir de çıkmaya bilirde dedi endişeleniyor haliyle insan. İlk gebeliğim
Halide_zehra Assye aynı şeyleri bana da söyledi doktorum. İnşallah iyi oluruz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi🌸
tugce67-67 Halide_zehra ama doktor işişkiye izin verinceye kadar ilişki yasak.spor ,pilates falan zaten yasak.hani doğum için pilates topuyla falan sakın egzersiz yapma.mümkün olduğuncada fazla yorma kendini
Halide_zehra tugce67-67 doktor da aynısını söyledi markete bile gitmiyorum yürüyüş falan hiç Bi hareketim yok inşallah sağlıklı Bi şekilde hamileliğimi tamamlayabilirim
tugce67-67 Halide_zehra canım çokta hareketsiz kalma ,benim doktorum yürüyüş yapabilirsin sadece demişti
Cemremmm Halide_zehra 9 haftalikken bi başladı 16.haftaya kadar hep kanamam vardi sukur artik yok ama hep dikkat ediorum
Halide_zehra Cemremmm oh çok şükür bitmiş kanaman inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın güzel kardeşim ☺️
Cemremmm Halide_zehra allah razı olsun canim benim nekadar guzel içten dua ettin rabbim hepimizin yardımcı si olsun