rabiass valla bilmiyorum ben de sordum iğne kullanmayacak mıyım diye yok gerek yok dedi. Her doktor aynı kanıda olmayabiliyor bazen o yüzden iğne vermediler demek ki 🤷♀️ Bir de benim genlerdeki sorun önemli değilmiş düşüğe sebep olmuyormuş öyle denildi bana. Daha önceki üç kaybımın sebebini de bulamadılar. Benim annem de var aynı sorun ama o hiç düşük yapmamış hamileyken kan sulandırıcı da almamış. Son 15 yıldır ecopirin kullanıyor o da yaşı ilerlediği için kan akışı düzgün olsun diye.