kizlar ikinci hamileligim bu. Ikisinde de basima geldi, cok tuhaf bi duygu. Hamileligimde basliyor, bogazim balgamlasiyor. O balgamda midemi bulandiriyor, cikarmak istedigimde balgam cikiyor ama tabiki ögürdügüm icin istifra ediyorum.. ve malesef balgam bi bitmiyor sürekli böyle.. kac doktora gittim, hic bisey bulamiyorlar.. herhalde hamilelikten gelen bisey diyorum artik.. acaba ne iyi gelir balgama.. sizde de oldu mu hic.. cay falan hic iyi gelmedi.. 2 aydan beri cekiyorum