Gamze08 5 gün var adetime. İnsaallah hamileyimdir ama dediğim gibi tek belirtilerim fazlasıyla kasık ağrısı baş dönmesi tansiyonumun düşmesi. Arada bi halsizlik oluyor. O ilacı kullanmadan hamile kalamiyicağimi soyledi doktorum bu ay bile kalamasam bi dahaki ay tekrar gebelik olana kadar 😞 süt hormonum yuksek bu arada sadece tek sıkıntım bu. Ama bu ay şüpheliyim ilk defa byle seyler yasiyorum. Eyer kasık ağriniz oluyorsa belki biseyler vardır. Cunku rahım buyuyormus yada bebek tutunmaya calisiyormus o yuzden kasık ağrisi oluyormus netde byle yaziyr