Mhtap4467 2 gün önce alttan muayene oldum.35+4 olduk.aşırı derecede sızlama gibi ağrı oldu.doktor çatıya bile bakamadı.ve sonrasında 2 gün sızlama oldu idrarımı yaparken.acaba bunu yaşayan var mı yoksa benim ayrı bir hassasiyetim olabilir mi yoksa
Meriwa Mhtap4467 uzun zamandır ilişkiyede girmediyseniz daralmıştır kastıysanız kendinizi ondan yanma yapmıştır canm normal bol su iç
Gzmsydr Mhtap4467 uzun zamandır bende ilişki yaşamadım çatı muyanesinden iki gün ağrı oldu ama geçiyor sonra
Mhtap4467 Meriwa 1 Aydır ilişki olmadı aynen dediğiniz gibi.2 gün de sürdü yani acısı.doktor da dedi ki sen normal doğum düşünme.çünkü normal doğum sırasında sürekli açılmayı kontrol etmek için de elle bakmamız gerekecek vs.kendini de bizi de bebeği de hiç zorlamayalım dedi.bende şimdi ne yapacağımı şaşırdım açıkçası.çok teşekkür ederim🌺🌸
Meriwa Mhtap4467 yani rahat olabilirim derseniz normal doğumu öneririm ben doğum yaptım doktorum doğuma kadar çatı muaynesş yapmıycağını söylemişti ilişkiyi de yasakladı bizde 40+6 da doğurdum en son acilde sancım var dedim de öyle muayne edip baktılar can atmıştım ben 😄 etkilelim olurda bebek artık gelir sezeryan olmuyayım diyordum doğum için yattığımda sürekli gelip gidip baktılar açıklık kaç cm diye zorlanırım sıkarım kendimi dersen riske girme hiç
Mhtap4467 Gulsen4224 kendi doktorum yasaklamadı ama ilaç için doktorum izinliyken biraz panik bir doktora gittim bana dedi erken doğum riskin var cinsel vs her anlamda daha çok dikkat et yat uzan vs o ara biraz korktuk biz de ama sonra kendi doktorum bir akıntı yok dedi
Gulsen4224 Mhtap4467 hımm anladım canım doğumunu kolaylaştırır bilgine ama iyi yapmışın yinede 🌺 bebek için riskli ise