Kızlar bugün muaynem vardı 2. Hamileliğim ilkim normal 38.haftamda oldu kızım doğdu 2. Oğlum olcak insllh ne açılma ne sancı hiç bişeyim yok annem 15 gündr burda babam yalnz doktor 41 e kadar bkliorum dedi ne geleceği var snirilerim iyice bozuldu annem gdcem bklemm baban yalnz dio calisio bide haklılar bişeyde diyemiyorum sezaryen e taktım akıl verin nolur