Ezgiii aynı haftadayız canım ben de aynıyım bir iki haftadır. Yürüyüşe çıkıyoruz 100m yürüyemeden oturuyorum, ateş basıyor gibi içime fenalık çöküyor değişik bir şey, tansiyonum da normal. Doktora sordum kan tahlili istedi çarşamba günü göstereceğim sonuçları bakalım ne diyecek.