Nurcn Bebgim 4 prmak aşağıda karnımın üstü falan pek boşaldı 36 haftalik oldum doktora gitmelimiyim korkuyorum
Pnrbtr Nurcn sırf karnın düştü diye doktora gitmen gerekmez canım. Zaten bu haftalarda haftada bir kontrole gidiyor olmam gerek.
Superisiiiii Yani bu haftadan sonra haftada bir gitmen lazım ama düşme olması normal benimde aşağıda aynı haftadayız he rhafta nst bağlanman lazım bildiğim kadarıyla