Mavi_- Kızlar bugün bebeğimin gelişmediğini öğrendim ve kürtaj olmamak için hap almayı tercih ettim eczane de satılmıyomuş hastanede alttan iki tane fitil gibi aldım doktor ağrılı bi süreç bekliyo seni dedi bu hapı alan var mı kaç gün sonra düşürdünüz
Dmtsylu Mavi_- ne kadarlık. Ve neden kürtaj olmuyorsunuz ben daha önce oldum aynı sebepten gerçekten en sağlıklısı ve ağrısız acısız hiç hissetmiyorsunuz
Busratm Mavi_- Tercih sizin amao ilaç sizi biraz yıpratır. Mide bulantısı, üşüme, titreme ve ishal yapar. Küretaj çok basit 10 dklık bir işlem. Zaten anestezi li oluyor ve ağrı kesici yapılıyor. Gözünüzü korkutmayın.
Madeleine Mavi_- ya hapla düşürme imkanı varken neden kürtaj olup boşuna o bölgenize alet deydireceksiniz? Hiç düşünmeyin bile. Ben 7 haftalıkken kalbi atmadığı için hapla düşürdüm eczanede yok doktor veriyo. 2 tane vaginal sonra da 4 tane yarım saat arayla agızdan aldım. Ağrılı süreci size söyliyim..4 gün kanamam oldu bunun 1 günü ağrılı ve reglden daha fazla kanamalı. Diger günler sadece kanamalı. Ama 1 hafta sonra her şey tertemizdi. Eğer 9haftalıktan fazlaysanız parça kalabiliyo belki tekrar kürtaj isteyebiliyolar ama daha azsanız zaten ilaç öyle çok ağrıtmıyo bile. İlaç her hastanede yok yani eger doktorunuz verdiyse düşünmeden kullanın derim☺️
Mavi_- Ece1m Dmtsylu kürtajdan çok korkuyorum doktorum dedi doğal yolla deneyelim düşmezse iki gün sonra kürtaj yapacam dedi ama o ilaç beni mahvetti şu an ishal ve kusmam başladı elden ayaktan düştüm ölmek için dua ettim resmen bu kadar mı zor olurmuş ya
Dmtsylu Mavi_- İnan kürtajda hiçbirşey yok duymayacak anlamayacak gram acı hissetmeyeceksin. Bende çok korkmuştum sma ilaçla düşürmek zor parça kalabilir yine kürtaj olmak zorunda kalabilirsin çektiğin acı boşuna olur bence zaman kaybetme kürtaj ol güzelce bakılsın araştırılsın nedir ne değildir.
Ece1m Düşürdünüz mü peki çok geçmiş olsun Allahım kolaylaştırsın bende çok çektim korkumdan dolayı kendim düşürmek istedim ama çok zordu
Mavi_- Ece1m hayır henüz düşürmedim 2 güne kadar düşer dedi sen nasıl düşürdün lavaboya falan mı düşürdün yoksa kendiliğinden mi düştü
denizali_ Mavi_- ben hastaneye gidip fitil yoluyla suni sancı çekerek düşürdüm ama siz evdesiniz bebek bezi takın
Cemre_61 Canım keşke kürtaj olsaydın çünkü o kısa süren bir işlem zAten moralin bozuk bir de üstüne bu kadar acı ve süreci uzatman seni daha çok yıpratır 😔
Mavi_- Busratm aynen saydığın bütün belirtileri yaşadım peki o kaç gün sürüyo sabah çok kötüydüm şimdi iyiyim biraz ve parçalar gelmeye başladı inşallah bidaha o ağrıyı ve bulantıyı çekmem benim kese aşağı inmiş düştü düşecek dedi doktor o yüzden kürtaja başvurmadan önce doğal yolla deneyelim ben hap vermesemde 2 3 güne kadar düşer zaten ama süreci Hızlandıralm dedi 6 haftalığım şu an ve bebek yok kesede
Bedriye54 Ece1m sezeryan doğum yaptım 3 bucuk aylık bebeğim var hamile olduğumdan şüpheleniyorum çünkü ilk gebeliğimde de hemen 10 günlükken başlamıştı bütğn belirtiler ve çok zor bi hamilelik geçirmiştim yine mide bulantıları halsizlik bugunde kahverengi akıntım oldu ilk gebeliğimde de rahme yerleşme kanaması olarak olmuştu o şekilde
Ece1m Bedriye54 ilk düşük yaptım o kolaydı adet sancısı gibi oldu geçti sonra kızıma kavuştum 3 sene sonra tekrar hamile kaldım ama o gelişmedi kalp atışı oluşmadı kolay düşücek sandım ama çok zor oldu şu an hamileyim 25 haftalık 1 buçuk sene sonra hamile kaldım şansım varmış parça falan kalmamış
Pinkly Benim de bebeğimin gelisimi durmus. 7 hafta 2 gunluk. Doktor ilacla kurtaj yapacak. Cok korkuyorum. Cok agrili bir surec mi?
Selmaercan Pinkly benimde 7+3 te kalbi durmuştu. Ben kürtajı seçtim diğeri sancılı ve acılı ama kürtajda15 dk falan sürüyor anestezi verip baygın halde oluyorsun acı duymuyorsun. Boşuna acı çektirmeyin kendinize
ozbyhnd Ben de kimyasal gebelik gecirmistim canim .. igne ile dusurecegiz dediler yan etkileri çok varmış .. maydanoz suyu içtim 2 gün sonunda kanamam başlamıştï doğal yolla düşük yaptım ..
Mavi_- ozbyhnd aynen öyle bayağı yan etkisi var mahvetti beni ama o an düşünemiyorsun bi an önce olsun bitsin diyosun çünkü 1 aydan fazla oldu haftanın iki günü hastanedeym bıktm artık