Papatya0605 bende normallestirmek istemem sonucta hastalık degil, hasta vardır. Ancak benim de 11. Hafta ani baslayan bel kasık ve diz agrım vardı bas dönmesiyle.biraz gecmesini bekleyip 2 saat aonra acile gittim ve bebegim iyiydi kanamam yoktu. İdrar tahlilimde lökosit 7 geldi minimal seviyede iltihap vardı tek kullanımlık bir ilaç içtim. Sonrasında birkaç gün devam etti suan ara ara olan batmalarım var sadece. Yani yogunsa agrılarımız bir doktora gitmenizde fayda olabilir.