Sinemya merhaba çok sağolun evet şu anda bekliyorum 2hafta sonra takip dedi , aytıntılı ultrasona bakan doktor sağ akciğerde kistsel bir Yapı gördüğünü söyledi , ama riskli bişey değil dedi , zamanla kaybolabilir dedi . Kendi doktoruma da göründüm o da aynı şeyleri söyledi ama perinatolojiye sevk olduğumda ordaki doktor kistlerin olduğunu söyledi, bunun dışında ayrıntılı ultrason raporumda olumsuz bir şey çıkmadı . Ankara şehir hastanesine gidiyorum , ama acaba özelde iyi bir doktora mı gitsem diyorum ? Allahım be verirse hayırlısı versin inşallah