Kizlar az önce hastaneden geldim adet düzensizliği icin gitmiştim 3 gündur adetim ama bu gün bitti gibi çook az geldi. Doktor ultarson ile bakti vee rahim içerisinde 7 mm bir sey varmiş gebelikten şupheleniyorum dedi. Kan verdim inş. Vardir dua edermisin benim için 🙏 rabbim isteyen herkeze nasip etsin kimsenin kucagi boş kalmasin 🙏🌼