Valendia Bugün randevum var inşallah cinsiyetini de öğrenebilirim. Kızlar bu haftalarda öğrenen varmı? Yani pozisyon uygunsa cinsiyet belirginleşmiş oluyormu? ☺️🤭
ipkklmn Valendia 12.haftamda öğrendik cinsiyeti bizde %80 erkek demişti ilk, 16.haftada kesin erkek olacak dedi. 34 olduk şükür 😀 sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah
Buketg13 Valendia 14+3 olduk hala gostermedi 😅 elleriyle kapatmış bacaklarını da bükmüş poposunu dönüyor
Mineust burcumelis erkekmiş canım. Ben cinsiyet için gitmedim aslnda kontrol olduğu için gittim. Erkek olduğunu söyledi 😂
sukayhanacar Valendia erkek 😌👶🏼 yok erkek de erken kızda geç diye bişey yok tamamen pozisyonla alakalı
yba İki oğlumu da 12+3 ve 12+5 iken ikili testlerde öğrendim. Tabi net olması için 14ü bekledik. İkisinide 14te netleştirdik ve duyurduk.