Ceylangizem Aymelt ay o zmani düşünemiyorum bile 😒 doktora gidene kadar hareketli doktora geldim duruldu
Fulya1993 Ceylangizem ilk başlarda %60 kız dediler sonra göstermedi 1 ay bişey diyemediler sonrasında kız olduğu kesinleşti ☺️
tgctngl Ceylangizem ben de yarın detaylı ultrasona giricem de birkaç postta alttan muayene yapıldığı yazılmıştı o yüzden sormak istedim sanırım bir sıkıntı göründüğünde alttan muayene yapıyorlar
Ceylangizem esengl_ özelde yaptırdım kadın doğum gittim hastanede ultroson doktoruda varmış ona göründüm canım
Ceylangizem tgctngl olabilir ama Insallah öyle bisy olmaz canım korkma ama ben alttansa muane oldum kndi doktorumda bir sorun olmadi çok şükür
Ceylangizem aymira_27 bilemiyorum canım ama erkek ise bebek ilk başta kiz denilip sonra erkek olur tabi ama kiz ise illaki doğudur 16 dan sonrası söylenen doğru olyor
esengl_ Ceylangizem ben ee özel e gidiyorum ama detaylı ultrason için 675 TL istediler devlette de ücretli dediler bir bilgin varmi
Ezgiiiiiii Bende haftaya gidecem detayliya cok merak ediyorum cinsiyetini 17 de erkekti 20 de kiz oldu nasıl seveceğini şaşırdım
Ceylangizem esengl_ devleti bilmiyorum canım ben gaziosmanpasada asya hastanesine gidiyorum 390 tl dedi yani duyduklarıma gore normal geldi bana. Sen nereye gidiyorsun
esengl_ Ceylangizem birde bana diyor ki danışma en uygun yer burası şuan ultrason olarak baksana asya hastanesi daha uygunmuş