ilknurosman
37+5’te aynen dediğin gibi belirtilerim oldu. Bel ağrısı, bacak ağrısı, böbrek ağrısı, ishal , ardından gelen kabızlık. Derken bir kaç güne nişanım geldi koyu kıvamlı sarı bir parça halinde.
39+0’da doğurdum bebeğimi🐣
Kesinlikle doğumunuza az kalmış. Ben belirtilerin başlamasından 8 gün sonra doğurdum 🙈