Sabah altkarinda agri ile uyandim kızlar keskin ve ince ağrı. Adim attıkça arttı. Kahvaltımı hazirladim yaptım uzanıyorum şuan. Ama otrrkende gelip gidiyor bu arada 2 güne 29 haftalik olucaz . Yeni ev taşıdım biraz yoruldum merdiven in çık . Ondamı oldu 3 gün sonra acısı çıkıyor yoksa doğummu başlıyor anlamadim suyunda gelmedii 🤒🤕😔😔😔😔