Kizlar 16 haftalık hamileyim dün kontrole gitdigimde bebeğimin eşi aşağıda yan şeklinde olduğunu söylendi takıma aldı net birşey diyemem dedi her an kan gelip düşük de olabilir zamanla düzeledebilir dedi aklil cok karıştı kanamam ve leke hiç gelmedi bugün