Senaaagl Kızlar ben dün medicalparka gittim ultrason bu şekilde sizin de böyle mi başka bi hastaneye gidiyodum o daha mat ve netti bunda karıncalı ![gibi![
mlsmrtgl Senaaagl Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Senaaagl Babyy1S hangi doktora gidiyorsunuz ben dün ilk defa gittim çok tuhaf çıkmış eski gittiğim yere göre görüntü kalitesi kötü gibi geldi
Senaaagl Babyy1S bu da yüzyıldaki daha net diğerine göre siyahlık var yeni gittiğimde yok acaba iyi değil mi cihaz tarama testını yaptırcam kafama takılıyor
Babyy1S Senaaagl karadenizde yasiyrm bana hiç böyle verilmedi ama zaten çok kucukmus bebeginiz net yuzu falan dahaca belli opmaz buyudugunde size daha renkli verir