[silindi] Küçük bebeğim var tekrar hamileyim 4 cm kistim varmış. Bu gebeliği etkiler mi yaşayan var mı
Balbocegi_ [silindi] bebeginiz kac aylik canim tanidigimin var kisti hamile bu konuda birsey demedi hic
Aysn6767 [silindi] benimde varmış keseye bakarken görmüştü doktor ama problem değil dedi 15 haftalığız 🌸
Mydarlin [silindi] bir yakınımın vardı hemde ikitane vardı sezeryanla olmuştu doğumu. Doğum sırasında fark edilmişti bebek sağlıklı idi. inşaAllah sizde de bir sorun olmaz sağlıkla kucağına alırsın.
[silindi] Aysn6767 sağlıkla kucağınıza alın inşallah Mydarlin ben De sezeryanlıyım biraz endişeliyim o yüzden buseyusuf27 pozitif doktor dediğin böyle olsa gerek 😂 Zeyno14 hmm peki ağrı vs bi şey oluyor mu sizi etkileyen
buseyusuf27 [silindi] 😁 5cm kistim var ve 30 haftalık gebeyım bı problem yok dedı doktor severız kistleri dedi hatta 🙈😁😁
Zeyno14 Benım 4 cm ve 8 cm kistm vardı doktor arastırma hastanesıne yonlendırmıstı 10 cm de ameliyata alıyoruz baya buyumus diyerek arastırma hastanesındeki doktor hıc bırsey olmaz gebelıkte olabılır sorun yok dedı suan 4. Ayımdayım
buseyusuf27 [silindi] 👍🏻 aynen öyle devletden cok özel doktorumdan memnunum gebelıgımı ogrendıgımden berı ona gıdıyorm devlete nadır gttm bıde devletde dogurucam sözde 😁 oda mecbur özel doktorum sadece sezeryan yapıyor bska hastanede ücretide baya var normal dogum yaptrmıyor devlete tabıyız
Zeyno14 [silindi] olmuyor suan normal her hamılede olan agrı kasık agrısı gıbı bı agrı oluyor gecıyor. Zaten suan ultrosonda gorunmez oldu keseden dolayı kistler alttan bakmak gerekiyormus ben de bir sıkıntısı yok dıye batırma geregı duymadım.
Betulll11 [silindi] İlk haftalar bana da kist var demişti. Şimdi 24 haftalık olduk geçen gittiğimde sordum bebek önde olduğu için görülmüyor dedi. Şükür şimdiye kadar bir zararı olmadı.
Kelebekkk34 [silindi] benim hamile kalmadan önce 5 cm kdr kistim vardı hamilelik boyunca sıkıntı olmadı doğum sırasında bakıldığındada doktorum küçülmüş almamıza gerek kalmadı dedi, hamilelikte kanama olmadığı için geriliyolar merak etmeyin
Amina93 [silindi] 33haftalik hamileyim 17haftamda gorundu sag yumurtamda kist dr bi sorun yok dedi halada orda duruyo