Ozgenergis Merhaba hanımlar dün gece sağ böbrek tarafıma ciddi bi agrı girdi nefesimi kesti böbrek agırısınolabilceni düşünüyorum böle bi agrı yaşayan varmı ?
Unlukacar Ozgenergis canım hamilelik de böbrek büyümesi yaşanan bi durummuş benim doğuştan sol böbreğimde büyüme vardı ameliyat oldum sonra yine tekrar büyümeye başladı hamile olduğumda sağ böbreğimde başladı genelde doğumdan sonra geçiyormuş sol tarafa yatman gerek
Ozgenergis Unlukacar yaa bende hiç öle bi dırum olmadı cok şükür böbreklerimle ilgili peki agrıyınca napıyosunız geçmesi için
Unlukacar Ozgenergis canım benim sağ böbreğimde hamilelikle ağrıyla oluştu doktora gittim ultrason çekindim gebelikten kaynaklı sol tarafına yat dedi sende doktor gözük bence ağrının kaynağı büyüme olabilir
ysmipk Bende de 28.haftamdan beri hamilelikten kaynaklı böbrek büyümesi var, ağrısı gerçekten çok kötü şu an 33. Haftamdayım ağrımasın diye tetikte bekliyorum, çaresi sola yatmak, su tüketmek, sürekli idrara çıkmak.
Ozgenergis Unlukacar yarın bende gitcem doktora ultrosonla anlasılıyormu yarın kontorlüm var ultrasonla onada bakar ozaman doktor
Unlukacar Ozgenergis canım kadın doğum ultrasonu değil bu üroloji bölümüne gitmen lazım başka bi ultrason cihazı çekiyor