Ben de kendi tecrübemi yazmak istiyorum. Ben Göztepede yeni açılan Şehir hastanesine gittim. Kontrol olmak için. Hastaneye dışarıdan bakınca Acıbadem falan mı diyorsunuz ama gel gelelim ki iç tarafına. Aldığım doktor randevuya gelmedi, asistanını yolladı. Asistan bebeğin kalp atışını dahi dinletmedi. Son teknoloji cihazların olduğu hastanede , ses dinletme durumu yokmuş.
ikinci olarak hijyen sıfırdı. Örtümü dahi değiştirmeden kontrol etmek istedi. Ben ters çevirdim !!!! Düşünün ters çevirdim. Ve ultrason cihazının ucunda önceki hastadan kalma jel ile bakmak istedi.
Asistana kahve geldi ve kahve soğumasın diye beni bildiğiniz apar topar kaldırdı.
ümraniye devleti övenlerin demek ki beklentisi ve maddi olanakları çok kısıtlı. Çünkü orası hem ana -baba günü hem çok eski hem de çok pis.
Ama tabi beklenti ve maddi güç ile alakalı bu soru.