Merhaba bir sorum olacaktı 16+5 hamileyim geçen hafta kırmızı kanamam oldu . Doktora gittik bebekte sorun yok. Düşük olabilir dedi. Ama rahim ağzı kapalı büyük ihtimalle düşmez dedi. Ondan önce ben biraz yorulmuştum ondan mı oldu acaba? Tam anlayamadım da doktorun dediğini. Progestan iğne ve Demir hapı verdi. 1 haftadır bir şey yoktu dün kahverengi lekelenmem oldu yine . Normal demişti ona ama korkuyorum . İlk 3 ayda olmuyor muydu bu lekelenmeler?