Zeynep5353 merhaba cnm bnde polikistik over hastasıyım evleneli 2 buçuk sene oldu hiç korunmadık 1 yıl boyunca olmadı doktora gittim pko olduğumu öğrendim doktor olur ama ne zaman ne yollarla olur kesin birşey söyleyemem dedi 3 ay kadar tedavi gördüm femare ve çatlatma iğnesi olmadı bnde gitmedim bir daha ve evlendiğimden bu yana hep adetlerim gecikir on gün bile geciktiği oldu defalarca test yaptım negatif Mart ayında yine gecikti evde vardı test umutsuzca yine yaptım birde baktım pozitif kendiliğinden oldu nasıl oldu anlamadımda şimdi çok şükür 30 haftalık olduk Kalbini ferah tut kafaya takmamaya çalış zor biliyorum ama beklemediğin anda oluveriyor sonra inşallah herşey gönlünce olur