Zeynep5353 TunarinAnnesi 4 senelik evliyim ama 3 senem hastanelerde geçti bi türlü bilşey yapmadilar hiç bi sorun yokken tek sorn kilo diyip durdular zamanımı çalmiş oluyorlar
TunarinAnnesi Zeynep5353 Benim bi arkadasim kilo vermekle hamile kaldi insulin direnci baktirin yuksekse kilo vermeniz zorlasir
Zeynep5353 TunarinAnnesi onun için ilaç verdi ama kullanamıyorum onu mecburen biraktim ilaci şuan diyet spırla dengelemeye çalişiyorum
forever23 Zeynep5353 sana tavsiyem glisemik indeksi düşük besinler tüket.Sadece bunu yapman bile insülin direncini kırıyor.Birde hıt egzersizler yaparsan daha hızlı sonuç alırsın.Seni çok iyi anlıyorum.Bende zamanında yaşadım.
Ceylann_5311 Zeynep5353 ben 🙋♀️ Birkaç doktora gittim bseyn yok deyip yolladılar sonra tavsiye üzerine Eskişehir Anadolu hastanesinde tansel Şenses diye bir doktora gittim ve pko var sende dedi 3 ay üzerine hamile kaldım Pazartesi de bebeğimi kucağıma alacam nasipse inşallah 🙏 ümidini kesme pko olup çok tanıdığım hamile kaldı tedaviye başlamanı tavsiye ederim
Zeynep5353 Ceylann_5311 inşallah saglıkla alirsin kucagina gittigim hastanede öle kötü bi hastane degldi ist da kanuni sultan süleyman tüp bebek merkezi falan bile var madem dedim çatlatma aşilama vermiyosunuz tüp bebrge yönlendirin yaşim geçiyo senem geçiyo sonuçta isteyen hastaniz düşük olursa tutmazsa ben üzülürüm ben ah çekerim ama şuan böyle olunca hiç olmucakmiş gibi oluyor insan psikolojik baski gibi oldu üstümde bu bebek konusu
Ozgsgr Zeynep5353 3-3.5 yılı buldu kalmam . Bu sürede çatlatma iğnesi flan oldum ama bı işe yaramadı. En son hamile kalmadan önce uzun bı sure kanamam geldi meğerse rahimde yara varmış doktor onu yaktı içeriyi temizledi Allah in izniyle bir buçuk ay sonra flan kendiliğinden hamile kalmışım cnm
Burcinisp88 Zeynep5353 kendi kendine hemen kaldım. Hemde doğru düzgün adet görmüyorum ben. Yalnız ben sağlıklı besleniyorum. Un şeker vs hayatımda yok
Zeynep5353 forever23 şuan herbalife kullanıyorum diyette yapıyorum her sabah spor gidiyorm koşuyorm yürüyorumki vücüt kitle endeksi 30 a düşmesi gerekiyomuş
Ceylann_5311 Zeynep5353 neden çatlatma aşılama vermiyormş canım onu anlamadım. Bana klomen verdi sonra kontrole çağırdı gelişip çelişmediğine bakıp çatlatma iğnesi verdi ve yakınlaşma tarihleri söyledi o şekilde oldu 6 aylık tedavi süreci var dedi çatlatmayla olmazsa aşılamaya geçeriz demişti en son tüp bebek tedavisi dedi
Zeynep5353 Ceylann_5311 benim gittigim vermiyo anlamadim bende klomen verdi bakti yumurtalklara çagirip mm baya yüksekti ama kendiliginden çatladin diyoda kendiglinden olsa olur zateb ama vermiyordu işte tüp bebege gönderse gidicem onada onun aşilama yapmasi gerekyo ilk işte ğ
Aysn6767 Zeynep5353 pkolu hamile kalamaz diye bir durum yok canım, ama geciktirdiğide gerçek. Kilo önemli, kilonuz yok dengeli besleniyorsanız birde Ovülasyon zamanlarınızı takip ederseniz hamile kalma şansınızı yükseltirsiniz🌸
forever23 Zeynep5353 Ergin kırbaç diye bir spor eğitmeni var onu takip etmeni tavsiye ederim işine yarayacak çok etkili egzersiz ve tavsiyeleri var 😇
Ceylann_5311 Zeynep5353 klomen verip de kendiliğinden çatlamasını beklemesi iyi bsey değil çatlamaktan kiste dönüşür demişti bana doktorum hatta yumurta boyun çok iyi kendiliğindennde çatlayablr ama iğne verip işi garantiye alıyordu bide ona göre tarh daha iyi ayalrlıyordu. Bunlar önemli ama bana göre en önemlisi kafada bitirmek ben ne zaman kafam da bitirdim olmuyor işte dedim ve hiç beklemediğim anda oldu bide namaza başladım hergün dua ettim allah büyük canım strese girmemeye çalış biliyorum zor bunu yapmak ama mecbur yapmadan olmuyor
forever23 Zeynep5353 çok iyi dans atölyesi de var aklında bulunsun canım.Hiç üzülme umutsuz olma Allah’ın izniyle kilonu ver bak nasıl gerisi gelecek.😇