Nusyaa Benim ablamda guatr da vardı başka rahatsızlıklarda vardı ayrıca eniştemde de sorunlar vardı dr çocuğunuz olmaz dedi ama hamile kaldı oğlu 4 yaşında şuan demem o ki Rabbim ol desin yeteki dua et