Mugee09 Ben de aynı şekilde arada pıt pıt bir şeyler hissediyorum ama kuvvetli olmadığı için netleştiremiyorum. Bir de hala her gün hissetmiyorum, 3-4 günde bir o ufak pıt pıt lar oluyor. Bunlar normal diyorlar. Ön duvar dediği göbek tarafıdır diye düşünüyorum, siz de endişe etmeyin.