Evlatcanveomur Merhaba arkadaşlar 3.gebeligi olan arkadaşlar a sormak istiyorum ne zaman bebeğinizin hareketini hissettiniz
Nida_Y Evlatcanveomur 3. Ayda maalesef mümkün değil. İlk hamileliğinizse 20. Hafta sonrasında hissediyorsunuz. Daha önceki kıpırdamalar bağırsak ve gaz hareketleri 😌
Semaykuntt Evlatcanveomur 10.hqftadan önce 3.gebeligim ji zaten fetiş 6ve 7 haftalıkken hareket halinde oluyor bağırsak hareketleridir olmaz felan diyenler ayırt edemeyecek kadar da salak değiliz herhalde sol tarafında rahim duvarıma hissediyordum su an 18.haftam maşallah hareketli
Annem42 Evlatcanveomur bnm ilk ve ikinci erkekti 4e girince hemen hsstmstm bu üçüncüyü 5 bucuk 6arası hssetm endişelndm hastaneye randevum varken srdm bu arada cnsıyetını gstrmemsti kız bebek dedi oyuzdn sanrm gec hssettm
Mammimammi Evlatcanveomur 3.gebeligim.doktorum 18 de hissetmeye başlarsın demişti. 19.da sanki gaz gibi hissetmeye başladım. Şuna 22 haftalık. Halen evet bu hareket diyemiyorum. Bagırsak hareketleri gibi günde birkaç Kez sadece. Diger ikisinde de 23.haftadan sonra hissetmiştim. Buda öyle olur gibi. Tekrarlayan gebeliklerde daha erken degil sadece tecrübeli olundugu için gaz mı bebek mi ayırt edilebiliyor. Bendeki durum da bu
Semaykuntt Nida_Y her insan bir olmuyor gaz bağırsak farklı oluyor rahim duvarına değmesi hareketleri hissedilir ve saniyelik bir sey oluyor hareketler gaz ve bağırsak değil malesef ilk gebeligim de 17de hissettim 2.cide de 10.da hissettim bunda da aynı
Evlatcanveomur Nida_Y Ben 16 haftalıkken hissetmistim 20 haftaliktan sonra Allah’ın izniyle kesin hissediyor insan ama 2.ve 3. gebelikte daha erken hissediyor benimde 3 .gebeligim daha erken hissederim diye düşündüm ama daha zamanı var demek ki
Evlatcanveomur Semaykuntt Bende 17 haftalıgin içindeyim ama hissetmeyince korktum sizlere sormak istedim diğer hamileliklerimde hissettim ama bu biraz geç olacak sanırım anlamadım
Serapkulak İlkini 23 TE falan hissettim ikinciyide öle ama bu gebeligimde 17 haftalık net hissetmeye. Başladım
Evlatcanveomur @Mammimammi#1056000 Demek ki herkeste durumlar farklı olabiliyor bebeklerimizin sağlığı yerinde olsun her şeyin hayırlısı artık bebeğin hareketi anneyi her zaman rahatlattığı için insan mutlu oluyor Canları sağ olsun yeter ki Allah’ın izniyle
Evlatcanveomur Semaykuntt İnsAllah canım hissederim Hepinize çok teşekkür ediyorum Çok sağ olun Allah razı olsun cevap verdiğiniz için