Morcivert07 Yaaa sizin yorumu okudum da icim bir ferahladi haftaya bugün sezaryenim var benimde 34.haftaya kadar bir hafta onde giden bebeğim 100 gr eksik çıktı, şuan 37+4 ve 2525 kilosu, dün gittik kontrole 3gun once kilosundan 25 gr fazla sadece yani ilerleme yok.Kucuk olabilir ama bu sağlıksız demek değil desede doktorum taktım kafaya kuveze girme korkusu yaşıyorum 😭