sntn ben 15 haftalıkken başladım bio oile şuan 22+0 bi çatlak yok ilerleyen haftalarda ne olur bilemiyorum bide ben bebe yağı ve hindistan yağı dönüşümlü kullanıyorum geceleri bio oil gündüzleri ya bebe yağı ya hindistan cevizi yağı 🤷🏻🤗 belki çok çatlıcakken az çatlıcam kremlendiğim için bu da var hemen ay onu bunu kullandım çatladım dememek lazım belkide kullanmadığında daha çok çatlıcan kullanınca hafifletiyoruz çatlakları bide genlerin de etkisi büyük ve su tüketimide bence çok önemli 💁🏻😁