dumanela kesinlikle keseyi gördükten sonra beta hcg önemli değil diyemeyiz. Ben iki gebelik kaybı yaşadım. İkisinde de beta hcg değerleri ikiye katlamıyordu.
ilk gebeliğim 7 32 90 120 250 500 750 1500 bu şekildeydi boş gebelik oldu. İkinci gebeliğim 688 1100 1150 bu şekilde sağlıksız gebelikti . Şimdi üçüncü kez hamileyim. Beta hcg ikiye katlamıyorsa maalesef sağlıklı gebelik değil. Bende sen gibi kaç kez post açtım ama maalesef nasip olmadı 😔