Taabyyy Merhaba kızlar iki gün evvel sezaryan doğum yaptım bebeğinin diğerine hava kaçtığı için biraz kuvezd3 kalacak ama benim ameliyat yerim çok açıyor yürüyemiyorum çok güçlük cekiyorum nasıl üstesinden gelebilirim yardımcı olur musunuz