Merhaba anneler biz dün sezeryan için gün aldık 15 mayıs inşallah hayırlısıyla
Ben kendim kesinlikle normal Doğum taraftarıydım fakat prensesimiz biraz inatçı 37 . Hafta ama hala makat geliş o yüzden mecbur sezeryan olacağız 😕 sezeryan sonrası nelere dikkat etmek gerekir birde bu gaz problemi oluyor diyorlar 🙈 bunun için önerileriniz var mı bir de sezeryan sonrası ilk ayağa kalkarkenki ağrı 🤭 canım sezeryan anneleri bilgi verirseniz çok sevinirim. 🙏