Eemmyy Oz-lem Pınar ya da Torku içiyorum canım ben. Özellikle Torku’nun tüm ürünlerini çok güvenerek tüketiyorum
mucizekese Oz-lem sutas günlük süt iciyorum ya da AOÇ marka var ankara da cok yaygin onu iciyorum. Zaten bunlari ictikten sonra kutu sütleri hic icmek istemiyorum :))
Unlukacar Oz-lem ben cam Şişe alıyorum canım plastik yada karton ürünler tercih etmiyorum evdeki su damacanasını Bile cam alıyorum günlük sütlerin hepsi de sanırım cam şişede
Sibel8888 Oz-lem cam şişede tire koop günlük süt var onu içiyorum onu bulamazsam sütaş yada içim günlük cam şişe alıyorum. Migroslarda, carrefoursada oluyor