Deletedmom417 Bebeğimi dünden beri nerdeyse hissetmiyorum bugün randevum var 10:40 ta suana kadar hiç hissetmedim desem yeridir sizce normalmi uyuyormudur 36 haftalık 😔
Mina01 Deletedmom417 cnm korkma allahın izniyle bisey olmaz doğum için uykuya ihtiyacı var annesi uyuyup güç doluyor olabilir ❤kontrolün varmış zaten yoksa hastaneye git derdim kontrolün insallah güzel geçer cnm
Dilara60 Deletedmom417 benimde 3 gündür aynı ya 😶 36+0 dayım bende seninle aynıyız. Kilo ve boy için ne dedi doğum şekli felan? Benim 6 gün sonrasına randevum
Deletedmom417 Mirayse1 herşey gayet normal dedi ama hala hareketleri cok az hic hareket etmiyor nerdeyse
Mina01 Deletedmom417 kendin gözünle görmüşsün iyi olduğunu kalp atımını dinletti mi her zamanki gibi mi.kendi kendini korkutma bence canm doğum yaklaştıkça evham yapıyor olabilirsin
Deletedmom417 Mina01 hareketleri az canım kalbi falan dinledim nst ye girdim ama haretleri cok cok az yani
Gulsen6137 Deletedmom417 Canım doktor sorun yok dediyse kafana takma geçenlerde bana da oldu kafayı yiyecektim oynatmaya calısıyordum bana mısın demiyordu akşam olunca normale dönmüştü uyuyordur annesi stres yapma😘