Salı günü kontrole gittim kızlar bebeğin suyunun azalması sebebi ile doktorum beni hemen sezaryene aldı. Başından beri normal doğum beklediğim doğumum son zamanlarda bebeğimin başının kanala girmemesi sebebiyle aklımdan silindi gitti. Doktora zaten söylemiştim kanala girmediyse hala beklemeK istemiyorum diye. Neyse kızlar bize hemen covid testi yapıldı ameliyathane için hazırlandım beklemeye Başladım. Ameliyathane ye girdikten sonra bi korkmadım değil ama o kadar tatlılardı ki ekip aşırı güven dıygusu yaşadım neyse oturdum sedyeye arkadan iğne yapıldı iğneyi asla hissetmedim sadece anestezi uzmanın elini hissettim ona ürperdim. İğneyi oldum anında ayaklarım ısınmaya başladı. Ben uyuşunca başladı herşey kesinlikle korkucak bişey yok tabi benim eşimde girdi ameliyata ondan çok güven aldım sadece hissettiğiniz şey birinin sizi dürtmesi gibi. Ve o muhteşem annnn kızım çıktı incecik bi ses başladı ağlamaya herkes kızıma odaklandı çok güzel çok güZel diye sonrasında ten tene temas ya mükemmel bişey cidden Allah bu duyguyu herkese nasip etsin
sezaryenle alaka bu platformda çok şey yazmışlar okurken hep korktum ama inanın kişiden kişiye çok fark ediyo sakın başkalarının lafıyla kendinizi korkutmayın ben sürekli bağırsak problemi çeken biri olarak tıvalet ve gaz konusunda zorlandım planlı sezaryen istiyosanız ona göre yiyin için bağırsak sorununuz varsa
depend büyük rahatlık kızlar tavsiyemdir
pijamadan ziyade gecelik elbise kullanmanızı tavsiye ederim.
ben çok ter attım mesala ona göre çamaşır tercih edin ve mutlaka terinizi kurulıycak bişeyleriniz olsun
şuanlık aklıma gelen bunlar kızlar.
allah herkese kolay kolay doğumlar nasip etsin ben artık mezunummm 💃🏻💃🏻💃🏻🌸🌸🌸